woensdag 30 oktober 2013

Miss Independent, ff niet

Woensdag, 30okt

Na een aantal best goede nachten, nu ff een slechte nacht gehad. Geert & ik hadden elkaar 2 dagen niet gezien, dus veel bij te kletsen. We hadden t er ook over hoe we het t/m mijn laatste operatie (begin dec) willen gaan doen qua verblijfplaats en zorg voor de kindjes. Daar heb ik de hele nacht over liggen malen...

Veel dingen had ik vooraf zien aankomen, zoals de pijn aan mijn gezicht, herstelperiode na de operaties, moeite hebben met t ff niet kunnen werken, aan huis gekluisterd zijn, beperkt sociaal leven en mijn verdriet om huidige 'look'. Waar ik echter nu pas achter kom is dat ik echt circa 6 weken niet zelf voor mijn kinderen kan zorgen. Niet alleen de leuke dingen niet met ze doen zoals knuffelen, kussen en stoeien, maar ook niet de basis verzorging zoals Lisa uit bedje tillen, schone pamper aan doen of de kids ff in badje doen. 

Wij zijn normaal best een onafhankelijk gezin, we proberen alles altijd goed te regelen qua opvang bij 't Mereltje, 's avonds vaker (leuke) oppas Maxime en de Opa's & Oma's passen structureel 1x per maand op, verder kunnen we t samen goed opvangen. 
Zelfs toen Geert een paar jaar geleden 5 weken uit de running was door zijn rug-operatie en niets met Lars kon doen was dat goed te handelen. Ik bracht hem wat vaker naar de gastouder, nam wat vaker vrij in die periode en de Opa's & Oma's kwamen wat vaker naar Zeist. Doordat ik toen zelf veel op kon vangen en we maar 1 kindje hadden voelde dat heel anders. 

Nu voel ik me veel ongemakkelijker, omdat er veel meer op Geert en onze ouders neerkomt, we 2 kids hebben, we de kinderen niet naar de opvang kunnen brengen als Geert moet werken (want G kan ze die dagen niet brengen & ophalen en ik ook niet), dus ze gaan eind nov op andere dagen (maar ze meer wegbrengen dan normaal heeft geen nut). Daarnaast hebben we wel oppas nodig als Geert moet werken, omdat ik hopelijk binnenkort vanuit huis kan gaan werken en omdat ik nu sowiezo niet alleen voor de kindjes kan zorgen. 
Wat ben ik dolblij dat we onze zorgen hierover met onze beide ouders hebben gedeeld en zij ons (graag) willen helpen.

Miss Independent is helaas nu ff niet zo onafhankelijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten