vrijdag 25 oktober 2013

Druk dagje & onrustig nachtje

Vrijdag, 25okt

Het was gister een erg drukke, vermoeiende dag. Met afspraken in het Erasmus en het heen & weer rijden, waren we zo'n 5,5u zoet. Bikkel Geert ging daarna weer terug naar Zeist om te gaan werken. Echt fijn dat we dit traject samen doen/beleven. Niet alleen het reizen, artsenbezoeken is prettig om samen te doen, maar ook het stellen van vragen aan de deskundigen en doornemen hoe t herstel gaat. Zeker omdat ik me niet top voel.

Gistermiddag kwam de thuiszorg coördinator nog ruim een uur op bezoek.
We moesten het contract doornemen en dat soort zaken. Normaal 'a piece of cake' voor mij, maar nu vond ik 't erg vermoeiend. Gelukkig nam hij de tijd om alle onderdelen toe te lichten zodat ik niet alle documenten 📝 zelf hoef te lezen (dat gaat nu moeizaam) en de juiste vragen kon stellen.
Zij zullen er voor zorgen dat er ook goede thuiszorg in Zeist zal zijn indien we weer 'terug verhuizen' naar ons eigen huis. Dat is fijn om te weten, ook al weten we nog niet wanneer dat is. 
Mijn ouders zijn zo lief en gastvrij dat ze hebben gezegd dat we zo lang hier kunnen blijven als we willen. We blijven iig tot volgende operatie (rond 8nov). Mijn vader heeft ook een fijne werkkamer, dus daar kan ik over een tijdje ook rustig werken.

Vannacht was een onrustig nachtje. Gisteravond had ik heel veel pijn aan mijn strakke voorhoofd en oor 👂(waar de hechtingen uit verwijderd zijn), vandaar dat in slaap vallen moeilijk lukte. Straks is Geert weer 2 nachten hier, dan heb ik iemand om mee te kletsen als ik niet kan slapen 😉. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten