donderdag 31 oktober 2013

Molen in zicht

Donderdag, 31okt

Vanavond voor de 1ste keer weer eens fijn buiten geweest. In het donker durf ik wel buiten te komen 😉. Heerlijk ff gewandeld met mijn vader door de mooie plaats waar ik ben opgegroeid en mijn ouders (gelukkig nog steeds) wonen.

Mooi langs de molen, bij de grot geweest en door het bos gelopen. Fijne, rustige en heuvelachtige route. Echt prettig, gaan we vaker doen. 
Graag had ik ook met Geert gewandeld, maar die is komende dagen in Zeist ivm werk 🚒 en afstudeerfeestje 🎉🎓🍻 van zijn neef.

Trouwens super fijn dat ik mijn lenzen weer in kan. Ondanks dat mijn voorhoofd nog steeds keihard is (aan 1 kant), krijg ik mijn lenzen nu toch in. Dat scheelt enorm qua zicht en voel me gelijk een stuk fitter. Nu zie ik ook waar ik loop, met wie ik in huis praat, wat ik lees en waar ik naar kijk. Toppie! 
Ik kon ook zien hoe mijn vader vanmiddag voor de 1ste keer met mijn blije ☺️ kleine meid ging fietsen 🚲, mooi om te zien: allebei waren ze aan 't glunderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten