dinsdag 22 oktober 2013

Het aftellen is begonnen...

Gelukkig slaap ik de laatste 2 nachten wat meer/beter. Thuiszorg Renata is een prettig mens, dus prima om haar elke dag 45min over de vloer te hebben. Ook al is de wondverzorging niet prettig (pijnlijk).

Lars is gister fijn een dagje met Geert naar de familie en vrienden in Heythuysen geweest. Lars vroeg 's ochtends steeds of we met 'ons gezinnetje' gingen, hij snapt nog niet dat mama komende tijd niet 'buitenkomt'. Geert heeft hem uitgelegd dat ik veel pijn heb, dus met Lisa fijn bij Oma Clema bleef. Toen kreeg ik kusjes op mijn hand (zijn nieuwe manier van zoenen/huggen met mama) en was t goed. Larssie heeft een topdag gehad, met veel vriendjes en neefje & nichtje gespeeld. Voor Geert was het ook erg fijn om zijn familie en goede vrienden te zien.

Ik merk dat ik nog weinig puf heb. De zware operaties en narcose eisen hun tol. Gelukkig heb ik hier rust, goede verzorging en 5 vd liefste mensen om me heen. Wat is mijn wereldje opeens klein. Erg leuk dat zoveel mensen meeleven via whats app, mail, veel kaartjes ontvangen en een prachtig boeket is vandaag van mijn werk bezorgd, super lief! Bellen doe ik nog met niemand, want hoofd staat erg strak, oor is gehecht het is vermoeiend. Af en toe ben ik duizelig als ik ff op ben, dat komt vast door med. en geen lenzen in. Gelukkig heb ik geen last van hoofdpijn ofzo. 


Het is fijn te merken dat ik ondanks de vervelende en vooral pijnlijke situatie me toch weet te 'vermaken'. Met mijn vader kletsen over beleggingen, pensioenen en gezondheid 👷. Met Geert lachen om grappige vrienden, onze kids en over hoe we ons voelen en mijn 'nieuwe look' 😉. Mijn moeder is super zorgzaam, lief en kookt gezond & lekker 🍛.  Lisa rolt door de hele kamer, lacht en zwaait steeds naar me. Ze zegt ook mama! Echt een schatje 😘. Lars zorgt voor de meeste afleiding, want voor hem is elke dag een groot avontuur, waar hij graag over vertelt 😜.

Het aftellen, naar een goed eindresultaat, is begonnen zei mijn schoonmoeder. En zo is t maar net!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten