donderdag 17 oktober 2013

Spannende dag...

Nachtje in t ziekenhuis was kort, maar prima. 2 snurkende kamergenoten hebben me gelukkig niet uit mijn slaap gehouden. Was wel ff orienteren toen ik wakker werd. Zie liever Geert als ik wakker wordt ☺️.

Shit, ik heb gehoord dat ik vandaag pas om 13u aan de beurt ben. Dit zorgt ervoor dat ik tot die tijd niks mag eten & drinken, moet 'nuchter' blijven. Echt fijn dat we gisteravond niet voor het ziekenhuisdiner (broodmaaltijd), maar voor een warm maaltje in ziekenhuisrestaurantje hebben gekozen. Veel lekkerder en best gezellig.

Gelukkig komt Geert straks rond 11u als het bezoekuur start. Heb ik gezellig wat afleiding voor de spannende operatie. 
Erg benieuwd hoe narcose zal zijn. Er is afgesproken dat ze me proberen te reanimeren mocht er iets fout gaan (en Geert heeft lijst met mijn favo muziekjes 🎤🎧 voor het geval dat...), maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit. Ik ben in goede conditie en mijn wil om te leven (& genieten) is enorm ☺️. Ook spannend hoe ik er vanavond aan toe ben na de operatie...

1 opmerking:

  1. Lief bikkeltje, we gaan zo vreselijk hard voor je duimen dat je er wel goed doorheen moet komen!!! Hou je haaks en ook veel sterkte voor Geert, liefs en een hele dikke knuffel Dominique & André

    BeantwoordenVerwijderen