woensdag 23 oktober 2013

Haren gewassen, juich juich!

Vannacht redelijk geslapen. Alleen mijn oog zat dicht, daar loopt 's nachts steeds wat in, niet zo fijn. 
Net zijn Marly & Renata 😷😷 van de thuiszorg geweest. Zij wisselen elkaar af om mijn wonden te behandelen. Marly heeft al eerder een oudere patient gehad met dezelfde neussituatie als ik, hij leefde erg ongezond maar had toch uiteindelijk een prima resultaat. Zij is dan ook erg positief ☺️ over de goede afloop bij mij omdat ik verder goede huid heb, gezond leef 🍏  & fit ben 👯. Dat was prettig om te horen!

Renata & Marly hebben samen een manier gevonden om toch mijn haren te 'wassen' zonder water te gebruiken. Het was een soort douchekapje dat warm gemaakt moest worden en dan lichte shampoo in mijn haren afgaf 💆. Ze hadden wel 3 van die douchekapjes nodig, omdat ik flink wat meer & dikker haar heb dan de meeste gebruikers (bejaarden 👴👵). Nu voel ik me al een stuk frisser. Ze wisten dat ze me hier blij mee zouden maken en dat is zeker gelukt ☺️!

Morgen gaan we naar het Erasmus voor de hechtingen en controle. We hebben flink wat vragen en zijn natuurlijk benieuwd welke hechtingen er al uit kunnen en wanneer de volgende operatie (begin nov) zal plaatsvinden. 

Donderdagavond gaat Geert weer fijn werken in zijn eigen ploeg 🚒. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers. Niet omdat zijn brandweer-collega's zo leuk zijn 😉, maar ik wil ook graag weer mijn gewone leventje leiden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten