dinsdag 1 oktober 2013

Intake gesprek Erasmus

1 oktober 2013, Zeist

Geert & ik zijn paar dagen naar Madrid geweest.
Wat een prachtig mooie stad! Was heerlijk ff samen genieten, lekker eten en veel zien Prado, Botanische Tuinen, Paleis, Bernabeu (natuurlijk ⚽️). Top hotel vlakbij Gran Via. 
Nu we allebei zo druk zijn met werk & onze kids, was t erg fijn om ff samen weg te zijn.
Kids waren in goede handen bij Opa & Oma.
Nu zijn we ook weer een beetje opgeladen voor wat gaat komen...



Vandaag telefonisch intake gesprek gehad.
Het duurde wel een uur! Verpleegster was erg aardig en gaf veel informatie.
Ik heb netjes aantekeningen gemaakt 😉 van al haar tips en adviezen.
Het is wel confronterend nu de oktober maand is begonnen en de operatiedagen dichterbij komen... Ze vertelde dat ik een andere plastisch chirurg krijg, de meest ervaren man van het Erasmus. Ze hebben bepaald dat ik een erg 'interessant' project bent, gezien mijn (jonge) leeftijd en neusje. De verpleegster kwam bijna door de telefoon toen ze hoorde dat ik bij Plus werk. Ze vond dat helemaal tof! Misschien krijg ik nu een beetje voorkeursbehandeling als ik daar 2 nachten moet blijven slapen. Ze had 't wel over een 'pijnscore' die ze bij gaan houden bij mij, dat vond ik wel heftig klinken...
Alle details ga ik wel met Geert doornemen als hij terug is van oefenweek 🚒 in Vlissingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten