donderdag 24 oktober 2013

On the road again...

Donderdag, 24okt

We zijn klaar in het ziekenhuis en weer opweg naar Z-Limburg. Ze zijn ruim 1 uur bezig geweest met alle hechtingen verwijderen (au, au, 😳) uit oor, neus en voorhoofd. Daarna deed ze 😷 netjes mijn wonden verzorgen. Speciaal pleisterachtige sticker op mijn voorhoofd gekregen om wond nog sneller te laten herstellen. 

Plastisch Chirurg was erg te spreken over mijn herstel. Sowiezo gaat dat sneller bij een 'jong' iemand zoals ik. Daarnaast waren ze lovend over mijn strakke, gladde huid die er voor moet gaan zorgen dat er uiteindelijk weinig tot geen littekens achter blijven. Mijn oor geneest ook goed. 
Alleen balen dat mijn voorhoofd zo strak voelt alsof er een helm onder zit. Ze verwachten helaas dat dat nog wel een paar weken zo blijft. Nadelig effect is dat ik hierdoor geen lenzen in kan (dus beperkt zicht en oppassen voor hoofdpijn) en bril kan zeker niet ivm neus in t verband.

Over mijn plastisch chirurg 🙇 zijn zowel de andere artsen als verpleegsters vol lof. Hij is top of the bill! The king 👑 binnen het Erasmus. Dat was super fijn om van verschillende kanten te horen. Ik schijn volgende keer op zijn schoenen 👞 te moeten letten, die zouden super cool zijn. Ik ben dus in goede handen.


Moet alleen geduld hebben... 
(niet mijn sterkste punt, ben namelijk de dochter van 'zoef de haas'🐇)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten