zaterdag 19 oktober 2013

Neus operatie en day after...

Gistermiddag hebben ze me om 13u opgehaald voor de narcose. Dat vond ik toch wel erg eng. Gelukkig viel ik met een 'smile 😊 in slaap'. Ze lieten me denken aan het buiten wandelen op een ☀️-dag met mijn gezinnetje in Zeist.

Om 17.30u kwam ik weer terug op de afdeling bij Geert. Volgens de plastisch chirurgen is het prima gegaan. 1 vd chirurgen was dezelfde als tijdens ons eerdere gesprek. 

Ik zie er niet uit, echt heftig om in de spiegel te kijken. Dit schijnt echter normaal te zijn en wordt op termijn beter.

Vannacht heb ik ondanks de vermoeidheid, n.a.v. narcose, erg weinig geslapen. De 2 harde snurkers op mijn kamer hielpen natuurlijk niet 😉 en door wonden in gezicht kon ik alleen op rug slapen. 

Net heb ik zelf gedoucht en heeft verpleegkundige mijn wonden verzorgd. Hopelijk komt om 10u arts en mag ik om 11u met Geert naar limburg vertrekken. Heb enorm veel zin om kindjes te zien, al zal vooral Lars wel schrikken. Fijn in het prettige huis van mijn ouders bijkomen van alles en vannacht met mijn favo roommate op 1 kamer slapen 😍. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten