donderdag 17 oktober 2013

Moh's chirurgie

Vanochtend waren we al om 7.45u in t ziekenhuis. De behandeling van mijn neus duurde 45min, hier werd ik plaatselijk voor verdoofd (pijnlijk, au au). Daarnaast moesten we 4u wachten op de uitslag. Gelukkig waren er leuke, aardige mensen in de wachtruimte dus we hebben de tijd prettig kunnen doden. Gelukkig hadden ze aan 1 operatie-ronde genoeg en hoefde de arts niet aan mijn neusvleugels te komen.

Einde vd middag mochten we naar de verpleegafdeling. Echt afschuwelijk met 4 mensen op 1 kamer, weinig privacy en het stink hier een beetje. Hopelijk mag ik zaterdagochtend naar huis en blijft t bij 2 nachtjes hier slapen.

Echt fijn om hele dag met Geert te zijn. We hebben ondanks de situatie toch kunnen lachen. Hij had wel met me te doen, pijnlijke neus & miss Kwebbel naast me op de kamer. 

Morgen gaat de spannendste operatie plaatsvinden onder volledige narcose...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten