maandag 18 november 2013

Bezoek gebracht aan het Erasmus

Maandag, 18nov

Roerige nacht voor mij (veel dromen 😇) en een spannend ontwaken voor Lars (ivm Sint 👟). Vanochtend heeft mijn vader me in zijn mooie bolide naar Eindhoven gebracht, daar stond Geert op me te wachten om met mij naar Erasmus 🏥 te gaan voor het verwijderen vd hechtingen en een gesprek met plastisch chirurg.

Hechtingen zijn verwijderd en we weten wat ons te wachten staat bij volgende operatie in december. Ze gaan dan overtollig vel op neus wegsnijden, uitdunnen en bloedbaan doorsnijden. Operatie is weer onder volledige narcose en hechtingen worden weer na 5 dagen verwijderd. Dr Mureau moet/wil dit gaan doen, dus zijn agenda is 'leading' in deze... Ik wil zelf ook graag de king 👑!

We hebben veel vragen kunnen stellen aan plastisch chirurg en het was een prettig, informatief gesprek.
Die gaf aan dat ze de schraap-operatie die ik nu heb gehad (in nov.) normaal niet toepassen (overslaan). In mijn geval wel omdat nieuwe neus anders te groot/dik zou zijn in mijn kleine gezicht en dat zou niet staan. Gelukkig maar dat deze operatie bij mij is toegepast!
Zelf heb ik aangegeven dat voorbereiding vd patient door de artsen voor de 1ste fase erg goed is, maar dat 2de fase veel pittiger is dan ik (als patient) had verwacht. Hier gaat ze iets mee doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten