woensdag 13 november 2013

Ok nachtje op top locatie!

Woensdag, 13nov

Ok nachtje achter de rug (op top plek 👍). Mijn neus doet vrij veel pijn door de operatie en de strakke hechtingen. Gelukkig helpen de medicijnen 💊 goed om de pijn te verzachten. Normaal ben ik niet zo'n fan van pillen slikken, maar in dit geval is t fijn dat t kan en helpt. Vannacht wel pas om 2u in slaap gevallen, ondanks lange dag (20u op!). 
 
Vanochtend is thuiszorg 😷 geweest. Renata vindt ook dat t er goed uitziet en we weer een stap dichter bij het eindresultaat zijn. Heel enthousiast worden over de tussenfases (zoals de artsen en verpleegsters 👷😷) kan ik niet zo goed. Zij kijken echt heel anders naar mijn huid en gezicht.
Als leek heb ik van deze fases niet zoveel verstand. Pas als we richting een goed eindresultaat gaan word ikzelf hopelijk ook blij 😊. 

Deze weken ben ik hard bezig met accepteren dat mijn gezicht niet meer wordt zoals t was, dat schijnt ook bij dit proces te horen, voordat ik kan wennen (& werken) aan mijn 'nieuwe look'. Ik ga straks natuurlijk mijn best doen er iets 'moois' van te maken ☺️.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten