zaterdag 9 november 2013

Fijn weekend

Zaterdag, 9nov

Gelukkig heb ik na 2 zware nachten eindelijk weer fijn (in fases) geslapen 😴. Echt prettig om verlost te zijn vd koppijn, dan ziet de wereld er meteen weer een stuk mooier uit! 
 
Toen ik zo'n pijn had, realiseerde ik me hoe erg de situatie was/is. Daarnaast merkte ik hoe belangrijk het voor me is om goed uitgerust te zijn tijdens dit traject, dus slapen 😴 en rusten is essentieel om de juiste 'spirit' te behouden. 
Vandaag kan ik weer beter relativeren, beseffen dat het helaas niet anders is en het over me heen laten komen en bij de dag leven, proberen te genieten van kleine dingen (de kids, lekker eten, een goeie grap 😜, leuk artikel, een mooie serie) en duimen voor een mooi eindresultaat.
Vanavond is Lars gezellig met mijn vader naar Sint Maarten geweest met een mooie lampion 🎃. Dan vind ik t extra jammer dat ik niet met hun mee kan. Zo leuk voor onze kleine man 👱! Geert kon ook niet mee, want werkt vandaag 🚒.

1 opmerking:

  1. Hoi Margot,

    Voor dinsdag wensen we je geen succes, dat wensen we de doktoren.
    Die moeten het werk doen, jij kunt lekkker een tukkie doen.

    Groeten van ome Joop en tante Nel

    BeantwoordenVerwijderen