zaterdag 30 november 2013

Weekend! Lieve mensen zien...

Het is weekend!
Ik heb ff paar uur voor mezelf, want de rest is bij de brandweer. Best fijn, want Lars was gisteravond niet in orde, dus kort nachtje gehad. Gelukkig was mijn schoonvader hier om te helpen met Larssie en bedje verschonen.

Ik moest (weer eens, ha ha 😉) ff wachten op Ronald de wondverzorger. Hij is net klaar met mij voor de kids weer thuiskomen en Sandra komt rond 16u naar Zeist en blijft logeren. Morgenmiddag komt mijn zus ook gezellig op bezoek met haar vriend.

Echt fijn dat ik een aantal lieve mensen toch zie, meestal in de avonduren en in t weekend. Hierdoor wordt mijn leven toch al iets 'normaler' en prettiger. 
Daarnaast neem ik ook echt mijn rust, want het verband in mijn gezicht is vervelend met kijken (vermoeiend) en veel energie gaat naar het sluiten vd wonden in mijn gezicht. 

Nog 10dagen en dan is de laatste operatie! Dus nog ff volhouden en dan is het eindresultaat in zicht!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten