dinsdag 12 november 2013

Domper!

Wat een tegenvaller! 
Helaas net gehoord dat ik toch een nachtje in het ziekenhuis moet blijven. Ik baal enorm 😔:
A. Omdat t betekend dat operatie niet helemaal goed verlopen is en de artsen 👷 t risico niet aandurven om me nu naar huis te laten gaan;
B. Omdat ik nu bij een rare kerel 💂 op de kamer lig en vannacht 'slaap' 😴;
C. Omdat ik vanavond ziekenhuis boterhammen krijg ipv mama's maaltje 😉.

Stiekem was ik er al een beetje bang voor, dus had al nachtkleding en toiletspullen meegenomen. Maar ja, als zij denken dat t uit voorzorg beter is om mij ter observatie (vd neushuid kleur) hier te houden, dan moeten we dat natuurlijk doen. Hier in het ziekenhuis 🏥 ben ik dan toch in de beste handen.

Het is ff een 'domper' en we moeten onze 'planning' bijstellen. Kwam allemaal goed uit ook met Geert' werk 🚒  enzo. Gelukkig maandag 11.35u hechtingen eruit, dat valt goed qua timing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten