dinsdag 19 november 2013

Veilige haven verlaten

Woensdag, 20nov

Thuiszorg Renata & Marly komen vrijdag voor het laatst. Op dit moment regelt Renata dat ik vanaf zaterdag thuiszorg krijg (1x per dag) in Zeist. Privazorg werkt gelukkig met zzp-ers in de thuiszorg door heel Nederland. Ze (R&M) hebben gevraagd of ik iig een foto van het eindresultaat naar ze wil sturen, zij zijn ook erg benieuwd. Onwijze schatten zijn het die me ontzettend goed verzorgen. Altijd optimistisch, deskundig, met veel humor en erg persoonlijk. Als je zoveel tijd met elkaar doorbrengt bouw je snel een band op en dan is het naast hun deskundigheid ook belangrijk dat je veel met elkaar kunt lachen en leuke & fijne gesprekken hebt.

Komende vrijdag gaan we deze 'veilige haven' die het huis van mijn ouders een maand voor ons gezin is geweest verlaten. Het is fijn om naar Zeist te gaan, want wij hebben natuurlijk zelf ook een ontzettend fijn plekje. Voor mezelf is het wel dubbel, aan de ene kant ben ik toe aan een nieuwe fase, aan de andere kant kan ik nog geen kant op omdat ik niet mag bukken/tillen en (nog) niet toonbaar ben t/m laatste operatie in december. Dat maakt het vreemd om naar 'huis' te gaan, want ik kan (nog) niet mijn oude leventje oppakken. Een teruggetrokken bestaan hebben in mijn eigen huis zal heel anders voelen dan hier bij mijn ouders in Z-Limburg. Voor Geert zal het ook dubbel zijn, want we zijn weer heerlijk met z'n allen in ons eigen huis en aan de andere kant komt er veel meer op hem neer.
Gelukkig hebben wij 't zo enorm getroffen met onze families en komt de vader van Geert volgende week 2x oppassen als Geert moet werken. Zo wordt Lisa tóch uit haar bedje gehaald en krijgen de kids ook regelmatig een schone pamper, ha ha!

1 opmerking:

  1. Hi Margot,

    Vandaag was ik voor het eerst bij dr. Mureau. Ik googelde zijn naam en kwam op jouw blog terecht. Heel fijn om te lezen dat het zo'n goede arts is. Ik ben na twee operaties doorverwezen naar hem omdat mijn chirurg ermee stopt bij het EMC. Ik zou graag met je in contact komen. Ik ben dus ook geopereerd aan BCC, en ik blog ook daarover. Mijn gegevens kun je hier vinden http://djaktief.wordpress.com/about/

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen