woensdag 6 november 2013

Verkoulen boys komen weer 'thuis', juich juich!

Woensdag, 6nov

Druk & gezellig dagje vandaag.
Thuiszorg is net geweest en ik heb aantal uren gewerkt. Wel jammer dat volgende week weer zo'n rare week wordt door operatie dinsdagochtend (maandagmiddag gaan Geert & ik naar Zeist), hopelijk mag ik na ontwaken uit narcose gewoon naar 'huis', dan rijden we dinsdag nog naar Z-Limburg en kan ik hier bijkomen vd narcose en herstellen vd operatie. Hopelijk zijn we dan weer een stap dichter bij het gewenste 👍eindresultaat. De vraag is ook of ik dan weer hechtingen in mijn neus heb. Zo ja, dan moeten die er 5 dagen later weer uit gehaald worden in 🏥.

Vanmiddag komen mijn schoonouders gezellig op bezoek. Zij brengen Lars terug, komen kijken hoe t met mij gaat en natuurlijk lekker knuffelen met hun blije kleindochter Lisa. Ze zit nu echt goed en klapt goed mee bij 'klap eens in de handjes' 👏. Zo zoet!

Ik verheug me erop dat Lars & Geert vanavond weer fijn 'thuis' zijn. Het was erg rustig zonder Lars. Dat was ff fijn, maar nu ook weer heerlijk als hij er weer is met al zijn praatjes. Hij zal vooral Lisa gemist hebben, die twee zijn zo dol op elkaar. Geert heeft ook fijn weer vanalles geregeld in Zeist.


De 1ste Sinterklaas-feest uitnodigingen voor de kids zijn binnen! Dat wordt weer genieten voor Lars. Vorige jaren vond hij t al helemaal leuk en nu had hij t in september al over Sint & Piet die uit Spanje komen 🇪🇸💃 (toen wij naar Madrid gingen). Ik hoop voor Lisa online een mooi baby pietenpakje te vinden, dat staat zo lief/leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten