zaterdag 23 november 2013

Operatie datum

Toen ik het Erasmus belde ivm planning vd volgende operatie werd ik onaangenaam verrast. Ik kreeg te horen dat de operatie pas op 20 december in de Daniel den Hoed kliniek door Dr Corten zou plaatsvinden. Ik was 'not amused'! Want qua timing erg laat en een andere plastisch chirurg. 

Ik heb me daar natuurlijk niet bij neergelegd. De plannings coordinator heb ik uitgelegd waarom ik eerder behandeld wil worden, liefst in het Erasmus MC en het allerbelangrijkste door Dr Mureau. Haar verklaring was dat Dr Mureau helemaal vol zit tot half januari en 20dec uberhaupt 1st beschikbaarste operatie-plek is. Ik heb mijn onvrede geuit over de (late) planning omdat ze in oktober al wisten dat ik in december deze operatie zou moeten ondergaan (is geen last minit actie). Dr Corten had zelf bij mijn controle aangegeven dat Dr Mureau echt de beste is, daarom wil ik perse hem. Gelukkig gaf de plannings coordinator me (na enig aandringen) alle input om er iets aan te doen, e-mailadres vd artsen en telefoonnummer van Daniel den Hoed kliniek. Helaas konden ze bij Daniel den Hoed (ivm operatie drukte) de operatie niet vervroegen.

Enfin paar uur later werd ik door de aardige plannings coordinator met het heuglijke nieuws gebeld dat er een patient uitgevallen is en Dr Mureau mij in het Erasmus op 10dec kan operen. Echt fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten