maandag 11 november 2013

D-Day nr. 3

Dinsdag, 12nov


Vanochtend gaat de 3de operatie plaatsvinden bij Erasmus Rotterdam 🏥. Doel is om de huid die van mijn voorhoofd komt te verdunnen (nu 2x zo dik dan gewone neushuid), zodat deze mooier op mijn neus past. 
Hopelijk verloopt operatie + narcose voorspoedig en mag ik vanmiddag naar 'huis'. Slaap liever vannacht bij mijn ouders in Limburg dan bij 'snurkie & snurkie' in het ziekenhuis.


Afgelopen nacht redelijk geslapen 😴 in ons eigen bed in Zeist 🏡. Mijn zus was gezellig komen eten 🍝, was fijn & leuke afleiding. We hebben goed pasta gegeten (want ik moest vandaag nuchter zijn, dus vanaf 0:00 niets eten of drinken). Daarna hebben Geert & ik relaxt 'Roy Donders' gekeken, lekker suffe tv en zijn optijd gaan slapen. Vandaag moesten we alweer vroeg uit de veren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten