dinsdag 12 november 2013

Hoera!!!

Zojuist stonden er 6 plastisch chirurgen aan mijn bed. Ze vinden dat mijn neushuid er nu goed uitziet, dus ik mag vanavond toch naar huis. Juich juich! 
Mijn reddende (race) engel 😇 is meteen snel teruggereden naar t ziekenhuis 🏥. Echt sweet! 😍

Mijn neus doet flink pijn. Die huid is natuurlijk erg aangepakt en strak gehecht. Heb naast paracetamol, 5 💊pijnstillers meegekregen voor vanavond en morgenochtend, dus dat zal de pijn vast verzachten. Ben zo blij om vanavond fijn in een vertrouwd bedje te slapen! 

Bedankt aan ieder van jullie die zo met ons meeleven. Hartverwarmend💛. 
Heel veel fijne steun-berichtjes gehad via appen, sms, mailtjes en enorm veel mooie kaartjes met lieve woorden ontvangen. 
Echt heel lief! 😘

Geen opmerkingen:

Een reactie posten