dinsdag 5 november 2013

Fijn dagje

Dinsdag, 5nov

Vandaag voel ik me gelukkig een stuk beter dan gister. Fijn dat griep niet lijkt door te zetten. Vanmiddag voor het 1st weer een paar uurtjes gewerkt (vanuit huis).

Thuiszorg Renata 😷 was vanochtend hier, zij heeft me blij gemaakt door de laatste bloed-korstjes bij mijn neusvleugels te verwijderen. Nu oogt mijn neus al een stuk beter en zie je alleen nog verband. 
Renata & Marly zijn allebei zo'n fijne, zorgzame, deskundige, sympathieke en vooral positieve verpleegkundigen. Ik heb t echt getroffen dat zij mij dagelijks verzorgen! Het is toch wat als je iemand wekenlang elke dag een uur over de vloer hebt en aan de wonden in je gezicht zit. Dan is t extra fijn als het zo goed klikt ☺️. Volgens mij wordt mijn limburgse accent wel erger door hun 😉, ha ha.

Gelukkig heb ik verder geen externe hulp nodig, maar schiet mijn lieve familie te hulp. Mijn moeder en Geert helpen me dagelijks met douchen 🚿, wassen, in bad gaan 🛀, haren wassen 💆 en afdrogen. Daar heb ik wel hulp bij nodig omdat ik niet mag bukken en voorhoofd-wond niet nat mag worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten