donderdag 7 november 2013

Kort nachtje en au au!

Donderdag, 7nov

Sinds gisteravond begin ik het effect van de voorhoofdpleister te merken. Het is de bedoeling dat door deze pleister mijn voorhoofdwond sneller geneest doordat de huid hard naar elkaar getrokken wordt. Helaas heeft dit als nadelig effect voor mij dat mijn voorhoofd nog strakker aanvoelt en de spanning sinds gisteravond zorgt voor hoofdpijn 😨 & pijn aan mijn hoofd. Slapen is hierdoor vannacht dan ook amper gelukt, daarnaast kwam Larssie ook 2x onze kamer op met een snotneussie. Geert en ik hadden dus een kort & onrustig nachtje. Echt sneu voor hem, door mijn gedraai deed ook hij amper een oog dicht. 

Vandaag heb ik 1st mijn best gedaan om mijn vermoeidheid en pijn te negeren en niet te laten blijken aan mijn familie. Ik dacht als je t er niet over hebt, dan gaat t wel weer weg. Toen echter Marly vd thuiszorg weg was viel ik bijna om vd slaap. Vanmiddag toch maar pilletjes 💊 ingenomen tegen de pijn en fijn wat proberen te slapen (met Geert 😴). Mijn voorhoofd voelt alsof ik continue mijn wenkbrauwen optrek (best vermoeiend de hele dag! 😉). Omdat slapen niet lukte ben ik om me te ontspannen in bad gegaan 🛀 en heb mijn haren gewassen 💆 (zodat ik geen haarspeldje in hoef). Dat hielp wel iets, maar helaas de pijn blijft. 

Vanavond afleiding gezocht bij de kids (samen spelen) en met Geert & mijn ouders gezellig Geer & Goor gekeken 😜. Dat hielp om te ontspannen en de pijn ff te vergeten. Hopelijk hebben we nu een betere nacht voor de boeg... en wordt de druk op mijn hoofd gauw minder...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten