zondag 24 november 2013

Home sweet home

Zondag, 24nov

Sinds vrijdagmiddag zijn we weer thuis in Zeist. Het is precies zoals ik had verwacht. Ondanks het fijne verblijf bij mijn ouders is het ook prettig om weer in ons eigen huisje te zijn met eigen spulletjes. Voor Geert is het fijn dat we weer meer met ons gezinnetje bij elkaar zijn, voor hem was het ook een hectische tijd met heel veel heen & weer reizen 🚗. 

Ik heb natuurlijk goed gemerkt hoeveel mijn ouders de afgelopen weken hebben gedaan, metname rond de kindjes. Geweldig!

Nu is het ontzettend wennen voor Geert om zonder hulp van anderen voor de kids te zorgen. Zeker nu we in onze eigen omgeving zijn, is het moeilijk om niet in ons normale gedrag en taakverdeling te vervallen. Voor mij is het ook frustrerend dat ik niet voor Lisa kan zorgen zoals ik gewend ben en niet mee naar buiten kan. Ik doe wel zoveel mogelijk met de kids, dingen die ik wel kan doen zoals voeren, eten maken en boekjes lezen. Je komt er nu pas achter hoe vaak je een baby moet tillen: in de box, in de kinderstoel, in bedje, in badje, de trap af en op de commode. Ik snap dat dit ook anders en pittig is voor Geert dat hij dat nu moet doen. Gelukkig is t maar tijdelijk, over paar weken is het weer zoals t was ☺️.

Vanavond komt Jack, mijn schoonvader. Hij komt ons komende dagen (ma & vrij) helpen met de kids, want Geert moet die dagen werken 🚒. Dinsdag & donderdag gaan de kindjes naar de opvang, dus dat geeft Geert ook wat ruimte. Hebben we gelukkig goed kunnen regelen!

Vanmiddag hebben (Geert), Lars & Lisa gezellig een verjaardagsfeestje 🎉 van 4-jarig buurjongetje, daar verheugt Lars zich enorm op! A je to!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten