donderdag 7 november 2013

Zwaarste nacht & Erasmus gebeld

Vrijdag, 8nov

Helaas deze nacht was nog erger...
Arme Geert, ik was de hele nacht wakker doordat de pijn aan mijn voorhoofd ondraaglijk was in combinatie met de steeds erger wordende koppijn 😨. Paracetamol helpt niks. Zo vervelend als geen enkele houding lekker ligt en de pijn voorkomt dat je in slaap valt.

Dit was de ergste nacht tot nu toe!
Zelfs nog vervelender dan die nachten in het ziekenhuis 🏥 bij snurkie & snurkie. Hopelijk volgen er niet meer zoals deze...

Marly vd thuiszorg was net hier. Zij heeft mijn wonden bekeken en verzorgd, maar er zijn gelukkig geen ontstekingen. Ze heeft het Erasmus 🏥 gebeld om het tintelende gevoel en de druk op mijn voorhoofd te melden en te vragen naar de mogelijke oorzaak. Als oorzaak gaf de arts aan dat dit waarschijnlijk idd komt door het sluiten vd hoofdhuid en het feit dat ik (zelfs voor een dertiger) een extreem strakke huid heb. Dat is normaal een voordeel (weinig rimpels), maar nu een nadeel omdat er nu heel veel spanning op die toch al strakke huid komt te staan. Dit was ook de reden dat ze mijn voorhoofd niet volledig konden hechten tijdens de operatie van 18okt. Ik mag alleen paracetamol 💊 slikken tegen de (kop)pijn ivm operatie met narcose van dinsdag. 

Vreemd dat ik nu misschien wel de zwaarste tijd doormaak en niet direct na de 1ste operaties. We hebben geen keus, dus bikkelen ons hier maar met wat paracetamol en rust doorheen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten