maandag 4 november 2013

Slechte dag

Maandag, 4nov

Helaas heb ik vandaag een slechte dag 👎. Ik voel me niet goed: heb t erg koud, hoofdpijn en tintelend gevoel in mijn voorhoofd (zoals t voelt als jouw voet 'slaapt'). Ik ben als de dood om ziek 😨  te worden, want dan gaat operatie 🏥 niet door. Ik hou me vandaag dus maar ff koest op advies vd thuiszorg 😷 en hoop dat t met extra 😴 slapen overwaait.

Jammer dat hierdoor van mijn goede voornemens om te starten met paar uurtjes te werken niets terecht komt 😔.

Gezellig was t wel dat Geert vandaag een paar uur hier naartoe gekomen is. Hij miste zijn meisjes, want was gister maar ff hier geweest om Lars op te halen voor het feestje van mijn schoonzusje Vera. Lars logeert nu tot woensdag gezellig bij mijn schoonouders in Heythuysen. 
Was fijn om Geert te zien, bij te kletsen en hij kon me opwarmen omdat ik t zo koud ❄️ heb. Vanmiddag is hij naar ons huis 🏡 in Zeist vertrokken, want morgen moet hij werken 🚒.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten